آیا فالوور فیک پیج را به هم میریزد؟

آیا فالوور فیک پیج را به هم میریزد؟

fffd 0panel image illustrating the social media serviceآیا واقعا فالوور فیک پیج ما را به هم میریزد؟؟

ما در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم و خوشحال می شویم که شما هم نظرتون را در مورد این مورد در آخر این مقاله به اشتراک بگذارید.

در جواب به این سوال که سوال و دغدقه خیلی از افراد است و ما بطور تخصصی میخواهیم به پاسخ به این سوال مهم بپردازیم.

ما برای این سوال از چندین متخصص اینستاگرام مشاوره گرفتیم و نتیجه را برای شما بطور خلاصه بیان می کنیم.

برای پاسخ به این سوال هم باید بگویم بله و هم خیر.

در ابتدا باید بگوییم استفاده از فالوور فیک در اینستاگرام،به پارامترهای زیادی بستگی دارد.

برای مثال: ما یک پیج تجاری را در نظر می گیریم.

در داخل پرانتز اینکه پیج های تجاری همانند تمامی پیج هایی که با موضوع پیج شخصی نیستند می شود ، مثل پیج های فروشگاهی ،پیج های خدماتی،پیج های خبری،پیج های ورزشی و

خب در ابتدا برای پیج های تجاری که گفتیم به بررسی این موضوع می پردازیم.

بزارید با یک مثال شروع کنیم
شما ۲ پیج فروشگاهی را در نظر بگیرید
که هر دو در موضوع فروش کفش فعالیت می کنند و محصولات تقریبا مشابهی دارند.
در پیج اول تعداد فالوور ها ۲۰۰۰ هزار عدد می باشد و در پیج دوم تعداد فالوور ها ۳۵۰ هزار است.
شما وقتی وارد این دو پیج می شوید و مقایسه انجام میدید ،بین پیجی که ۳۵۰ هزار فالوور دارد و پیجی که ۲۰۰۰ هزار فالوور دارد کدام را انتخاب می کنید؟
قطعا پیجی که ۳۵۰ هزار فالوور دارد انتخاب بهتری است.

پس در اینجا نتیجه می گیریم که تعداد فالوور بالا باعث شده تا شخص خریدار به سمت پیجی که تعداد فالوور بیشتری دارد جلب شود وخرید خود را انجام دهد.

معایب فالوور فیک بالا چیست ؟

در واقع دلیل اصلی که به گفتی بعضی فالوور فیک پیج را خراب می کند این است که تعداد لایک و کامنت نسبت به فالوور ها پایین تر است و ایمپریشن کلی پیج پایین می آید.و به اصطلاح گفته می شود که فالوور فیک پیج را خراب می کند.

اما راه حل چیست؟

راه حل این موضوع این است که اگر پیج شما براتون مهم است و می خواهید رشد کنید و راه چند ساله پیج های رقیب خودتان را در زمان خیلی کمتر طی کنید،باید هزینه این زمان را بپردازید.راه حل این است که شما تعداد لایک ،کامنت،ایمپریشن و تعامل کلی پست ها و استوری های خود را با خرید این موارد بالا ببرید، و با این کار تعداد لایک و فالوور با یکدیگر برابر است و مخاطبی که وارد پیج شما می شود متوجه اینکه شما از فالوور فیک استفاده کردید نمی شود و با خرید ایمپریشن از نظر الگوریتم های اینستاگرام پیج شما فعال و عالی به نظر می آید و همچنین رتبه اکسپلور شما افزایش یافته و با توجه به هشتگ هایی که در پست هاتون استفاده می کنید ،پست شما در اکسپلور بالاتر می رود و مخاطبان زیادی از اکسپلور اینستاگرام وارد پیج شما می شوند و در نتیجه فروش شما بسیار بالا می رود.شما تا زمانی که این موارد رو رعایت کنید برای پیج شما هیچ مشکلی به وجود نمی آید و اصلا تاثیر منفی ندارد و برعکس تاثیر مثبت زیادی را قطعا مشاهده می کنید.

در واقع دلیل اصلی که گفته می شود فالوور فیک پیج را به هم می ریزد،لایک نکردن ،کامنت نگذاشتن و تعامل نداشتن فالوورها می باشد که باعث افت پیج از نظر الگوریتم های اینستاگرام می شود.

مزیت های فالوور فیک بالا چیست ؟

بیشتر افرادی که برای خرید فالوور اقدام می‌کنند؛ حتماً از مزیت‌های آن باخبر بوده و می‌دانند که با این کار چه مزیت‌های فوق‌العاده‌ای به آنها می‌رسد. استفاده از این مزیت‌ها باعث می‌شود که کاربران زودتر رقیبان خود را پشت سر گذاشته و به هدف اصلی خود برسند. از جمله مهم‌ترین مزیت‌های خرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سبقت از رقیبان
  • کسب درآمد بیشتر
  • کسب اعتماد مشتریان
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها
  • افزایش اعتبار برند
  • در نتیجه فروش بیشتر

تیم ما در زیروپنل با استفاده از قوی ترین سرورهای روز دنیا با بهترین کیفیت خدمات،فالوور(فیک، نیمه واقعی، واقعی کاملا ایرانی)، لایک، بازدید، کامنت فارسی، ایمپیرشن و… را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت ارائه می دهیم.

سایت ما با سابقه چندساله و دارای نماد اعتمادالکتریکی می باشد،و شما با استفاده از درگاه پرداخت امن زرین پال می توانید با خیال راحت سفارش خودتون رو ثبت کنید. تیم پشتیبانی زیروپنل در همه ساعات شبانه روز در تلگرام در کمترین زمان ممکن به شما پاسخگو می باشد.

برای رشد کسب و کارتان به ما پیام بدید.

بدون دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
هیچ پستی پیدا نشد
اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد