افزایش بازدید استوری اینستاگرام با 20 روش طلایی

افزایش بازدید استوری اینستاگرام با 20 روش طلایی

عنوان مقاله: افزایش بازدید استوری اینستاگرام با 20 روش طلایی

مقدمه:
داستان های اینستاگرام یا همان استوری ها، یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بخش های این شبکه اجتماعی پرمخاطب هستند. بسیاری از کاربران روزانه زمان زیادی را صرف تماشای استوری های جذاب و خلاقانه دوستان، آشنایان و صفحات مورد علاقه خود می کنند. همین موضوع آنها را به ابزاری فوق العاده قدرتمند برای افزایش تعامل، جذب فالوور و حتی کسب درآمد تبدیل کرده است.

اگر شما هم می خواهید در اینستاگرام حرفی برای گفتن داشته باشید، افزایش بازدید استوری ها می تواند یک گام مهم و موثر در این مسیر باشد. در ادامه قصد داریم 20 روش طلایی و کاربردی را به شما معرفی کنیم که با بکارگیری آنها می توانید بازدیدهای استوری خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید.

1. استفاده از هشتگ های مناسب
یکی از راه های خوب برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، استفاده هوشمندانه از هشتگ ها است. با انتخاب هشتگ های پرطرفدار و مرتبط با موضوع استوری خود، احتمال دیده شدن آن توسط مخاطبان علاقمند بیشتر می شود. برای مثال اگر استوری شما در مورد غذا یا آشپزی است، هشتگ هایی مثل #فودپورن #آشپزی #دستپخت و امثال آن را فراموش نکنید.

2. منشن کردن (تگ) افراد تاثیرگذار
اگر استوری شما ارتباط نزدیکی با یک صفحه یا فرد تاثیرگذار در اینستاگرام دارد، حتما آنها را در استوری خود تگ یا منشن کنید. این کار باعث می شود آنها استوری شما را ببینند و احتمالا برای فالوورهای خود هم به اشتراک بگذارند که می تواند بازدیدهای شما را به شدت افزایش دهد.

3. لینک به استوری ها در بیوگرافی
اینستاگرام امکان درج لینک را به طور مستقیم در استوری ها فراهم نکرده است. اما می توانید لینک استوری های خاص و مهم را در بیوی پیج خود قرار دهید تا کاربران بتوانند با کلیک روی آن، مستقیما به تماشای استوری موردنظر بپردازند. خصوصا اگر استوری های سریالی و چندقسمتی می گذارید، این کار می تواند خیلی موثر باشد.

4. ارائه محتوای خلاقانه و جذاب
یکی از مهمترین راه ها برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، خلق محتوای منحصربه فرد، خلاقانه و جذاب است. وقتی استوری های شما بتواند مخاطب را مجذوب خود کند، آنها حتما استوری های بعدی شما را هم دنبال خواهند کرد. از جلوه های ویژه، رنگ ها و طرح های زیبا، سبک های جدید و خلاقانه و مطالب گیرا و سرگرم کننده در استوری هایتان استفاده کنید.

5. استوری های سوال و جواب
یکی از بهترین روش ها برای افزایش تعامل با مخاطبان و بالا بردن بازدید استوری ها، برگزاری استوری های سوال و جواب (Q&A) است. در این استوری ها از فالوورها بخواهید سوالات خود را در مورد یک موضوع خاص از شما بپرسند و سپس با استفاده از همان استیکر questions، به سوالات آنها پاسخ دهید. این روش علاوه بر افزایش اعتماد و صمیمیت با فالوورها، بازدید استوری های شما را هم به شدت بالا می برد.

6. استفاده از استیکرهای تعاملی
استیکرهای تعاملی یکی از بهترین امکانات استوری اینستاگرام برای افزایش مشارکت مخاطبان است. از استیکرهای سرگرم کننده و جذاب مثل quiz، poll، questions، countdowns و غیره به وفور در استوری هایتان استفاده کنید. پرسیدن نظرات فالوورها از طریق نظرسنجی ها یا مسابقه های کوئیز، آنها را به شدت به تماشا و شرکت در استوری های شما ترغیب می کند.

7. تبلیغ در صفحات پربازدید
یکی از راه های سریع اما هزینه بر برای افزایش بازدید استوری، تبلیغ در پیج های پرمخاطب است. شما می توانید با پرداخت هزینه، استوری یا پستی تبلیغاتی در صفحات پربازدید و مرتبط با حوزه فعالیت خود منتشر کرده و کاربران آنها را به پیج و استوری های خود جذب کنید. البته در انتخاب پیج های تبلیغاتی دقت کنید.

8. برگزاری مسابقه و قرعه کشی
یکی از مطمئن ترین راه ها برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، برگزاری مسابقات و قرعه کشی های جذاب است. مثلا می توانید از فالوورهایتان بخواهید با منشن کردن چند نفر از دوستانشان در استوری شما، در یک قرعه کشی با جوایز ارزشمند شرکت کنند. خیلی ها برای استفاده از این فرصت، حتما استوری شما را می بینند و با دوستان خود به اشتراک می گذارند.

9. به اشتراک گذاری استوری در سایر پلتفرم ها
یکی از روش های هوشمندانه، به اشتراک گذاشتن استوری های اینستاگرام در سایر شبکه های اجتماعی مثل توییتر، فیسبوک یا تلگرام است. با این کار، افرادی که صرفا در اینستاگرام عضو نیستند هم ترغیب می شوند برای دیدن استوری های جذاب شما، به این پلتفرم مراجعه کنند.

10. استفاده از موزیک و صدای مناسب
صدا و موسیقی می توانند جذابیت و تاثیرگذاری استوری های شما را چندین برابر کنند. سعی کنید از موزیک های پرطرفدار و مناسب با حال و هوای استوری تان استفاده کنید. برای صحبت های طولانی در قالب ویدیو هم از صدای باکیفیت و شفاف بهره ببرید.

11. زمان بندی مناسب
انتشار استوری ها در ساعات و روزهای پربازدید نقش مهمی در دیده شدن آنها دارد. معمولا ساعات ابتدایی و انتهایی روز و روزهای پایانی هفته، چون کاربران وقت بیشتری در اینستاگرام می گذرانند، بازدید بالاتری دارد. زمان مناسب را با توجه به تجربیات قبلی خود و تحلیل آماری استوری ها پیدا کنید.

12. استفاده از تکنیک های سئو
سئو و بهینه سازی، در افزایش بازدید استوری اینستاگرام هم نقش پررنگی ایفا می کند. استفاده از کلمات کلیدی پرطرفدار، هشتگ های مرتبط، توضیحات جذاب، تصاویر باکیفیت و موارد مشابه که در سئو توصیه می شوند، در استوری ها هم قابل اعمال هستند.

13. ارجاع از پست ها به استوری ها
یک روش هوشمندانه برای افزایش بازدید استوری، ارجاع از پست های فید اینستاگرام به استوری مرتبط است. مثلا در پایان یک پست جذاب بنویسید برای دیدن ادامه مطلب یا کسب اطلاعات بیشتر، استوری ما را تماشا کنید. این کار کاربران را کنجکاو می کند که حتما سری هم به استوری شما بزنند.

14. استفاده از افکت های واقعیت افزوده (AR)
یکی از جذابیت های مهم استوری های اینستاگرام، افکت های واقعیت افزوده یا همان AR است. شما می توانید با بکارگیری خلاقانه این افکت ها، استوری های متفاوت، سرگرم کننده و بامزه ای خلق کرده و کاربران را مجذوب خود کنید. بعضی از این افکت ها کاملا تعاملی هم هستند و از این طریق بازدید را بیشتر می کنند.

15. برگزاری چالش های جذاب
چالش ها یا challenge ها معمولا در استوری های اینستاگرام طرفداران بسیار زیادی دارند. مثلا از فالوورهایتان بخواهید ویدیوی انجام کار خاصی را برای شما ارسال کنند یا عکسی با فلان ژست یا حالت بگیرند و برایتان بفرستند. چنین چالش هایی علاوه بر سرگرم کردن کاربران، آنها را وادار به بازدید از استوری شما هم می کند.

16. استفاده از ویدیوهای کوتاه و جذاب
ویدیوهای کوتاه 15 ثانیه ای اینستاگرام (reels) یکی دیگر از قابلیت های خوب این پلتفرم است. سعی کنید در استوری ها هم از چنین ویدیوهای خلاقانه، سرگرم کننده و جذاب استفاده کنید. ویدیوها نسبت به عکس بیشتر دیده می شوند و بازدید استوری های شما را افزایش می دهند.

17. اشتراک استوری های کاربران
اگر کاربری استوری یا پستی در مورد برند، محصول یا خدمات شما منتشر کرده، آن را در استوری خود به اشتراک بگذارید. علاوه بر اینکه طرف مقابل خوشحال شده و احتمالا در آینده هم اینکار را تکرار می کند، سایر کاربران هم برای حضور در استوری های شما ترغیب می شوند.

18. پاسخ به کامنت ها و دایرکت ها به شکل استوری
اگر کسی زیر پست های شما کامنت جالبی بگذارد یا دایرکت (پیام خصوصی) قابل توجهی برایتان ارسال کند، خلاصه آن را به شکل استوری منتشر کنید و به آن پاسخ دهید. این کار نه تنها فالوور موردنظر را خوشحال می کند، بلکه دیگران را هم به کامنت گذاشتن و تعامل با شما ترغیب می کند.

19. استفاده از سبک های مختلف استوری گذاری
اینستاگرام امکانات و حالت های مختلفی را برای استوری گذاری در اختیار شما قرار داده است. سعی کنید به جای تکیه صرف بر یک سبک، از همه این امکانات به شکل خلاقانه استفاده کنید. مثلا یک روز عکس یا ویدیو، روز دیگر بومرنگ، روز بعد لایو، روز دیگر استوری چند عکسی و غیره. این تنوع باعث می شود استوری های شما برای فالوورها جذابیت داشته باشد و بیشتر دیده شود.

20. تعامل مناسب با فالوورها
در نهایت نباید فراموش کنیم که تعامل، مهمترین عنصر در شبکه های اجتماعی است. خصوصا در استوری ها لازم است به خوبی با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید. به کامنت ها و دایرکت های آنها پاسخ دهید، از افکت منشن برای تشکر از آنها استفاده کنید، محتوای خواسته شده از سوی کاربران را تولید کنید و غیره. هرچه بیشتر با فالوورها تعامل کنید، آنها هم بیشتر استوری های شما را خواهند دید.

نتیجه گیری:
در این مقاله 20 روش طلایی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام را با هم مرور کردیم. استفاده هوشمندانه از هشتگ ها، منشن کردن افراد مهم، ارائه محتوای خلاقانه، استفاده از استیکرهای تعاملی، برگزاری مسابقات، استفاده از صدا و ویدیو و زمان بندی مناسب از جمله این روش ها بودند.

اینستاگرام فرصت های بی نظیری را برای دیده شدن در اختیار برندها، کسب و کارها و افراد قرار داده است. اگر بتوانید با بکارگیری این نکات، استوری های جذاب و تاثیرگذاری خلق کنید، بدون شک در افزایش بازدید استوری ها موفق خواهید بود.

البته همیشه به یاد داشته باشید که افزایش بازدید استوری اینستاگرام یک شبه اتفاق نمی افتد زمان بر است. برای رسیدن به نتایج دلخواه باید به تولید محتوای باکیفیت ادامه داده و تکنیک های معرفی شده را مداوم بکار ببندید. مطمئن باشید با پشتکار، خلاقیت و صبر کافی در نهایت نتایج درخشانی کسب خواهید کرد.

امیدواریم با بکارگیری این 20 نکته طلایی، شاهد افزایش چشمگیر بازدیدهای استوری اینستاگرام خود باشید. اگر روش تاثیرگذار دیگری هم برای این موضوع سراغ دارید، خوشحال می شویم آن را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

همچنین اگر در افزایش فالوور، لایک، کامنت و سایر خدمات مجازی نیاز به کمک دارید، زیروپنل (0panel.com) می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. با خرید فالوور واقعی، ایرانی و فعال از زیروپنل، به سرعت به اهداف خود در اینستاگرام نزدیک شوید.

منتظر شنیدن تجربیات و نظرات شما عزیزان در رابطه با افزایش بازدید استوری اینستاگرام هستیم. برای شما آرزوی موفقیت روزافزون در فضای مجازی داریم.

بدون دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
هیچ پستی پیدا نشد
اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد